کاوشگران صنایع معدنی راشا
کاوشگران صنایع معدنی راشا

خبر

دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران- برج میلاد

به دنبال استقبال بی نظیر جامعه فولاد،”دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران” با رویکرد بومی سازی، توسعه تکنولوژی و افزایش توان تأمین پایدار از ۲۳ تا ۲۶ دی ماه سال جاری در برج میلاد تهران برگزار می شود.
1398/10/10 نمایشگاه ها 9669



“نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران” که در دی ماه سال ۱۳۹۷ برگزار شد، آغازگر یک موج فراگیر بومی سازی و حمایت از تامین داخلی بود که خوشبختانه با استقبال بی نظیر جامعه فولاد کشور روبرو شد. در همین راستا و به درخواست تولیدکنندگان و تامین کنندگان زنجیره فولاد،  دومین دوره این رویداد تخصصی و منحصر به فرد ملی به همت انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و با مشارکت تمامی شرکت های بزرگ فولادی و معدنی و تامین کنندگان مطرح داخلی و همچنین با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایمیدرو، اتاق های بازرگانی ایران و تهران و تشکل های زنجیره فولاد، از ۲۳ تا ۲۶ دی ماه سال ۱۳۹۸ به مدت ۴ روز در برج میلاد تهران برگزار می شود.

سابقه و دستاوردهای رویداد

در نخستین دوره این جشنواره بیش از ۱۴۰۰ نفر از مدیران ، مسئولین و متخصصان فولاد کشور در مراسم افتتاحیه گردهم آمدند و طی ۴ روز، بیش از ۱۰ هزار نفر از نمایشگاه ملی فولاد ایران با محوریت ارائه فرصت های ساخت داخل در زنجیره فولاد بازدید کردند. در دوره نخست این رویداد، بیش از ۲۲۰ تفاهم نامه بین فولادسازان و تامین کنندگان داخلی به ارزش تقریبی ۹۰۰ میلیارد تومان منعقد شد که بر اساس پایش انجام شده، تاکنون حدود نیمی از آن به مرحله عقد قرارداد و تولید و تحویل رسیده است.

تاریخ ثبت:1398/10/10
موضوع: نمایشگاه ها
تعداد بازدید:9669

تا کنون دیدگاهی نوشته نشده، اولین نفر باشید که دیدگاهش را بیان می کند.

دیدگاه شما

کاربر گرامی خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:
• لطفا فارسی تایپ کنید و با حروف لاتین (فینگلیش) ننویسید.
• دیدگاه های ارائه شده پس از بازبینی منتشر می‌شود.
• آدرس ایمیل در سایت نمایش داده نمی شود.